دانلود ManageEngine ServiceDesk Plus 9.3

نسخه جدید ManageEngine ServiceDesk منتشر شد و شما می توانید نسخه جدید 9.3.11 را از لینک دانلود ManageEngine ServiceDesk Plus 9.3.11 زیر (سایت اصلی ManageEngine ServiceDesk) دریافت نمائید:

 

ویژگی های جدید نسخه ServiceDesk Plus 9.3

  1. یکپارچه شدن نمای درخواست ها و task ها در یک صفحه
  2. بهبود history های هر درخواست و امکان فیلتر کردن آنها
  3. امکان ادغام چند درخواست سرویس با یکدیگر
  4. امکان چت کردن همزمان با کاربران
  5. امکان integrate شدن با manage engine analytics برای مشاهده خلاصه گزارشات از کارکرد کل نرم افزار
  6. سینک کردن کاربران حذف شده از active directory
  7. امکانی برای تایید رخدادها
  8. امکانی برای حذف کردن و پنهان کردن نوع ciهای پیشفرض
  9. امکان به اشتراک گذاری درخواست ها در بین چندین تکنسین و گروه کاری
  10. بهبود قوانین فیلد و فرم

 

بهبود در سرویس پک نسخه ServiceDesk Plus 9.2

  1. نسخه Tomcat از 5 به 7 ارتقا داده شده است.
  2. نسخه Jre از 1.6 به 1.7 ارتقا داده شده است.

 

ویژگی های جدید نسخه ServiceDesk Plus 9.1

  1. پشتیبانی از popup custom HTML file برای اجرای اسکریپت های سفارشی
  2. ایجاد قوانین برای فرم ها و فیلدها به منظور سفارشی سازی هر چه بیشتر الگوهای رخداد و خدمات
  3. اجباری نمودن درج توضیحات در حین تغییر وضعیت درخواست
  4. امکان خروجی گرفتن PDF از نمای گانت پروژه، خلاصه نقشه پروژه و نقشه کارهای مرتبط
  5. امکان Failover (High Availability)
  6. پشتیبانی از وب سرویس Rest API برای درخواست کنندگان
  7. نرم افزار موبایل برای اتصال درخواست کنندگان جهت ثبت و پیگیری درخواست
  8. و ….

 

دانلود 9.3.11 ManageEngine ServiceDesk Plus 

دانلود نسخه 32 بیتی
دانلود نسخه 64 بیتی

 

شما می توانید برای خرید و دیدن دمو فارسی ساز ManageEngine ServiceDesk Plus با شرکت تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

خرید فارسی ساز ManageEngine ServiceDesk 9.3

 

 

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید