قوانین کسب و کار

یکی از مشکلاتی که در پیاده سازی نرم افزار  ManageEngine ServiceDesk Plus وجود دارد بخش دسته بندی و مرتب سازی اطلاعات و ارجاع آن به کارشناسان مربوطه می باشد.

افزونه قوانین کسب و کار ManageEngine ServiceDesk Plus  این کارهای اولیه را با استفاده از موتور Business Rule برای کاربران ساده می سازد بطور مثال شما می توانید تعیین نمائید که درصورتیکه در عنوان درخواست کلمه ” پرینتر” ذکر شده باشد رتبه بندی درخواست به سخت افزار تغییر پیدا کند و درخواست به تکنسین یک بخش سخت افزار ارجاع داده شود.

ایجاد یک Business Rule در ManageEngine ServiceDesk

 

مطالب مرتبط

قابلیت های ManageEngine ServiceDesk

مقایسه نسخه های ManageEngine ServiceDesk

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید