مدیریت دارایی سخت افزاری و نرم افزاری

شما با استفاده از قابلیت مدیریت دارایی سخت افزاری و نرم افزاری ManageEngine ServiceDesk Plus می توانید کل کامپیوترهای موجود در شبکه را بصورت کاملا حرفه ای و کارآمد اسکن نمائید و از جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری آن آگاه شوید یعنی شناسنامه سخت افزاری و نرم افزاری سیستم را با استفاده از اسکن مشخصات کامپیوتری مشاهده نمایید.

بدین ترتیب شما می توانید یک شناسه سخت افزاری و نرم افزاری کامل از تمامی کامپیوترهای موجود در سازمان تهیه نمائید.

نمونه لیست کامپیوترهای اسکن شده ManageEngine ServiceDesk Plus

نمونه مشخصات نرم افزاری یک کامپیوتر در ManageEngine ServiceDesk Plus

 

شما حتی می توانید دستگاه هایی را که به شبکه متصل نیستند را از طریق فایل CSV به داخل نرم افزار import نمائید.

 

مطالب مرتبط

قابلیت های ManageEngine ServiceDesk

مقایسه نسخه های ManageEngine ServiceDesk

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید