مدیریت مشکلات

در بسیاری از موارد یک رخداد مشکلی جدی و حاد به شمار می آید برای کاربران متعددی رخ می دهد. این گونه درخواست ها را می بایست بصورت ریشه ای و جدی برطرف نمود. ما با ماژول مدیریت مشکلات ManageEngine ServiceDesk plus راهکاری مجزا و جامع نسبت به رخدادهای ساده ارائه داده است. این راهکار مجزا به نام مدیرت مشکلات شناخته می شود.

مدیریت مشکلات این امکان را به مدیران IT می دهد که بتوانند مشکلات حاد خود را بصورت کامل مستند سازی نمایند تا در صورت وقوع مجدد در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف نمایند.

مدیریت مشکلات ManageEngine ServiceDesk

 

مطالب مرتبط

قابلیت های ManageEngine ServiceDesk

مقایسه نسخه های ManageEngine ServiceDesk

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید