مقالات

ManageEngine چیست؟

ManageEngine ServiceDesk Plus

نرم افزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus  ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد این نرم افزار براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL ……

ادامه مطلب

Top

واقعیت ITIL چیست ؟

ITIL چیست ؟ واقعیت و نه تاریخچه!

ITIL یک چارچوبی از بهترین تجربیات مدیران و کارشناسان برای مدیریت هر چه بهتر سرویس ها و اقدامات تعریف شده در واحد IT می باشد که البته در دهه 1980  در توسط دولت انگلستان تعریف شده است. هدف اصلی ITIL تطبیق دادن…..

ادامه مطلب

Top

مدیریت رخداد ها

مدیریت رخداد ها (Incident Managment ) مبتنی بر ITIL

یک Incident و یا رخداد یک نقص در سرویس دهی نرمال و طبیعی می باشد که بروی کاربر و یا کسب و کار اثر می گذارد. هدف از مدیریت رخداد ها این است که هر چه سریعتر شما بتوانید سرویس IT را به وضعیت طبیعی و نرمال خود در سریع ترین زمان ….

ادامه مطلب

Top

CMDB

Configuration Management Database

هدف از CMDB  ساخت و نگهداری از یک دیتابیسی از سخت افزارها و نرم افزارها می باشد که دارای روابطی با یکدیگر می باشند.CMDB می بایست شامل بخش های مهم و حیاتی کسب و کار شما باشد…..

ادامه مطلب

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید