کاتالوگ خدمات

همانطور که می دانید وجود کاتالوگ خدمات در بسیاری از مشاغل باعث شفافیت خدمات و سهولت کار برای مشتریان می گردد. همین امر باعث می شود که در ITIL نیز این تجربه موفق به کار گرفته شود.

SDP) ManageEngine ServiceDesk Plus) این امکان را به مدیران و کارشناسان IT می دهد که بتوانند کاتالوگ خدماتی را که به کاربران خود ارائه می دهند همانند (ایجاد Account ایمیل، تغییر کلمه عبور، ایجاد Account برای اتصال به اینترنت، … ) را در قالب یک منوهای باز شونده به کاربر ارائه نمایند. در طراحی این کاتالوگ خدمات آنلاین مدیران می توانند الگوهای از بیش تعریف شده ای را در نرم افزار قرار دهند که با استفاده از آن کاربران در کسری از ثانیه می توانند خدمت مورد نظر را انتخاب و ان را برای واحد IT ارسال نمایند.

کاتالوگ خدمات منوی کاربری

 

مطالب مرتبط

قابلیت های ManageEngine ServiceDesk

مقایسه نسخه های ManageEngine ServiceDesk

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید