ManageEngine ServiceDesk Plus

نرم افزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus  ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد و طراحی و توسعه پیدا کرده است نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus توسط بیش از 20000 هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به 29 زبان دنیا ترجمه شده است.

ManageEngine ServiceDesk login

ManageEngine ServiceDesk homepage

شرکت یگانه ارتباطات پیشرو با توجه به سابقه چندین ساله خود در خصوص نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus اقدام به ترجمه و فارسی سازی نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus نموده است. این فارسی ساز در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از قابلیت های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1)   مدیریت در خواست ها

2)   مدیریت مشکلات حاد

3)   مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه

4)   پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل

5)   امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان

6)   CMDB : مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT

7)   مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT

8)   ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT

9)   گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش

10)   دارای webservice, servlet, reset  برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان

11)  قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP

12)  فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات

13)  امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات

14)  امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران

15)  امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها

مطالب مرتبط

قابلیت های ManageEngine ServiceDesk

مقایسه نسخه های ManageEngine ServiceDesk

مقالات

Top

نیاز به راهنمایی و کمک دارید با ما تماس بگیرید 5907 3322 028

برای اشتراک رایگان اخبار ایمیل خود را برای ما ثبت نمایید